1-4 klasės: Scratch I
Praktinės pamokos su „ScratchJr“ programa, skirtos jaunesnio amžiaus vaikams ir ugdančios jų loginį bei matematinį mąstymą per sekas, pasikartojimus (ciklus), judėjimo uždavinius, skatinančios vaikų saviraišką. Išbandomi pagrindiniai „Scratch“ programos funkcionalumai, aptariamos jų galimybės ir kuriami nesudėtingi projektai, pritaikomi įvairioms mokomosioms disciplinoms.
Įrankiai: Scratch
1-4 klasės: Scratch II
Antrasis kūrybinio programavimo modulis su „Scratch“ programa, skirtas pagilinti programavimo žinias. Modulyje susipažinsite su pasirinkimo (JEI-TAI) bei kartojimo komandomis, loginiais operatoriais (IR, ARBA, NE). Pristatomas ir praktiškai išbandomas veikėjų judėjimas panaudojant koordinates.
Įrankiai: Scratch
1-4 klasės: Virtuali realybė
Šiame modulyje virtualios realybės projektai kuriami „CoSpaces“ programoje. Projektų metu animuojami skirtingi veikėjai ir programuojami jų veiksmai, simuliuojamos objektų fizikinės savybės, projektuojamos scenos ant tikro (fizinio) kubo. Projektai pritaikomi įvairių pamokų temoms.
Įrankiai: Delightex (CoSpaces)
1-4 klasės: 3D modeliavimas
Šiame modulyje 3D modeliavimas vyksta pasitelkiant „Tinkercad“ įrankį. Mokomasi esminių modeliavimo įgūdžių: matavimo, dalijimo, formų generavimo ir pan. Kuriamus objektus galima koreguoti ir pritaikyti įvairių pamokų temoms.
Įrankiai: Tinkercad
1-4 klasės: Duomenys (2025 ruduo)
Šiame modulyje mokomasi atpažinti, apibūdinti, analizuoti įvairių rūšių duomenis, susieti juos su informacija. Duomenis ne tik rinksite ir grupuosite, bet ir vizualiai juos pateiksite bei stebėsite dėsningumus. Modulyje taip pat nagrinėjamas duomenų ir informacijos patikimumas pagal nustatytus kriterijus, aptariamos duomenų apsaugos priemonės.
Įrankiai: įvairūs internete prieinami įrankiai
1-4 klasės: Skaitmeninis raštingumas I
Modulis puikiai tiks pirmosioms pamokoms su mokiniais. Modulio metu apžvelgiami pagrindiniai skaitmeninio raštingumo principai, mokomasi naudotis naršykle, ieškoti ir valdyti informaciją, ugdomi esminiai įgūdžiai kaip taisyklingas sėdėjimas ar pelytės valdymas.
Įrankiai: įvairūs internete prieinami įrankiai, teksto rengyklės, Genially, Google Chrome, Microsoft Powerpoint, Google Slides ir pan.
1-4 klasės: Ypatingos pamokos
Šiame modulyje rasite lengvai klasėje pritaikomas pamokas, skirtas šventėms: Kalėdoms, Velykoms, valstybinėms šventėms ir kitoms progoms. Dauguma modulyje naudojamų įrankių – itin paprastai suprantami ir pritaikomi.
Įrankiai: įvairūs internete prieinami įrankiai.
5-6 klasės: Scratch II
Antrasis kūrybinio programavimo modulis su „Scratch“ programa, skirtas pagilinti programavimo žinias. Modulyje susipažinsite su pasirinkimo (JEI-TAI) bei kartojimo komandomis, loginiais operatoriais (IR, ARBA, NE). Pristatomas ir praktiškai išbandomas veikėjų judėjimas panaudojant koordinates.
Įrankiai: Scratch.
5-6 klasės: Scratch III
Tai jau trečiasis „Scratch“ kūrybinio programavimo modulis. Jame susipažinsite su atsitiktinumo, kintamųjų ir sąrašų sąvokomis, išmoksite kurti funkcijas sugalvotiems veiksmams atlikti. Taip pat atliksite sudėtingesnius matematinius veiksmus ir išmoksite atpažinti bei taisyti klaidas.
Įrankiai: Scratch.
5-6 klasės: Duomenys
Darbas su duomenimis pakvies ne tik kritiškai mąstyti, bet ir kelti prasmingus klausimus bei parodys matematinių žinių svarbą kasdieniame gyvenime, ieškant duomenimis paremtų atsakymų į rūpimus klausimus. Modulyje mokiniai mokosi rinkti duomenis, juos analizuoti ir atvaizduoti, kuria praktinius projektus.
Įrankiai: Microsoft Excel, Google Sheets, Tuva Labs.
5-6 klasės: Dirbtinis intelektas (Scratch)
Šio modulio metu susipažinsite su dirbtinio intelekto bei mašininio mokymosi sąvokomis, mokysitės atskirti skirtingus dirbtinio intelekto pritaikymo būdus bei kritiškai juos vertinti, kursite savo dirbtinio intelekto programas.
Įrankiai: Teachable Machine, Scratch.
5-6 klasės: Istorijų pasakojimas
Šiame modulyje kalbama apie istorijų pasakojimo pagrindus, susipažįstama su skirtingais istorijų pavyzdžiais ir galite patys kurti savo istorijas, pasitelkiant technologinius įrankius ir konceptus: animaciją, virtualią ir papildytą realybes.
Įrankiai: FlipaClip, Glitch, A-Frame.
5-6 klasės: Skaitmeninis raštingumas I
Modulis puikiai tiks pirmosioms pamokoms su mokiniais. Modulio metu apžvelgiami pagrindiniai skaitmeninio raštingumo principai, mokomasi naudotis naršykle, ieškoti ir valdyti informaciją, ugdomi esminiai įgūdžiai kaip taisyklingas sėdėjimas ar pelytės valdymas.
Įrankiai: įvairūs internete prieinami įrankiai, teksto rengyklės, Genially, Google Chrome, Microsoft Powerpoint, Google Slides ir pan.
5-6 klasės: Skaitmeninis raštingumas II
Modulyje mokomasi virtualiai bendrauti ir bendradarbiauti. Mokiniai skatinami bendrauti etiškai bei saugiai. Taip pat tiriama, kaip duomenys yra pateikiami kompiuteryje, sprendžiami šifravimo uždaviniai.
Įrankiai: įvairūs internete prieinami įrankiai, Google Chrome, Google Drive, Microsoft Excel ar Google Sheets.
5-6 klasės: Ypatingos pamokos
Šiame modulyje rasite lengvai klasėje pritaikomas pamokas, skirtas šventėms: Kalėdoms, Velykoms, valstybinėms šventėms ir kitoms progoms. Dauguma modulyje naudojamų įrankių – itin paprastai suprantami ir pritaikomi.
Įrankiai: įvairūs internete prieinami įrankiai.
7-8 klasės: Python I
Tai pirmasis tekstinio programavimo modulis Python kalba. Jame susipažįstama su kalbos sintakse ir logika, sąrašų kūrimu ir naudojimu, pasikartojimo ir pasirinkimo (JEI-TAI) komandomis, loginiais operatoriais (IR, ARBA, NE) ir funkcijų kūrimu. Kiekvienas naujas konceptas išbandomas praktiškai, kuriant projektus.
Įrankiai: Trinket.
7-8 klasės: Python II
Tai antrasis tekstinio programavimo modulis Python kalba. Jame gilinamos pakartojimų, sąlygų, kintamųjų sąvokos. Kuriami projektai naudojant Processing kalbą, skirtą vizualiam dizainui, animacijoms, skaitmeniniam menui kurti.
Įrankiai: Trinket, Processing.
7-8 klasės: Skaičiuoklės
Modulyje susipažinsite su darbo su skaičiuoklėmis („Google Sheets” ar „Microsoft Excel”) pagrindais, išmoksite atpažinti ir dirbti su skirtingais koordinačių tipais, tvarkyti duomenis lentelėse, duomenims pritaikyti pagrindines aritmetines formules ir juos atvaizduoti. Kiekvieną naują konceptą išbandysite praktiškai, kurdami projektus.
Įrankiai: Google Sheets, Microsoft Excel.
7-8 klasės: Kibernetinis saugumas I
Šiame modulyje susipažinsite su tokiomis temomis kaip kriptografija, simetrinis ir asimetrinis šifravimas, duomenų apsauga, kompiuterių virusai ir antivirusinės sistemos. Susipažinsite ne tik su temų teorija, bet ir praktiniais pavyzdžiais, kursite savo projektus, naudojant įvairius įrankius - skaičiuokles, Python programavimo kalbą ir pan.
Įrankiai: įvairūs internete prieinami įrankiai, Trinket, Genially.
7-8 klasės: Istorijų pasakojimas
Šiame modulyje kalbama apie istorijų pasakojimo pagrindus, susipažįstama su skirtingais istorijų pavyzdžiais ir galite patys kurti savo istorijas, pasitelkiant technologinius įrankius ir konceptus: animaciją, virtualią ir papildytą realybes.
Įrankiai: FlipaClip, Glitch, A-Frame.
7-8 klasės: 3D modeliavimas: Codeblocks
Šiame modulyje mokiniai kuria 3D modelius „Tinkercad” įrankyje programuojant. Mokomasi naujų ir prisimenami šie modeliavimo įgūdžiai: matavimas, dalijimas, koordinatės ir t.t. Kuriamus objektus galima koreguoti ir pritaikyti aktualiai temai.
Įrankiai: Tinkercad.
7-8 klasės: Skaitmeninis raštingumas II
Modulyje mokomasi virtualiai bendrauti ir bendradarbiauti. Mokiniai skatinami bendrauti etiškai bei saugiai. Taip pat tiriama, kaip duomenys yra pateikiami kompiuteryje, sprendžiami šifravimo uždaviniai.
Įrankiai: įvairūs internete prieinami įrankiai, Google Chrome, Google Drive, Microsoft Excel ar Google Sheets.
7-8 klasės: Ypatingos pamokos
Šiame modulyje rasite lengvai klasėje pritaikomas pamokas, skirtas šventėms: Kalėdoms, Velykoms, valstybinėms šventėms ir kitoms progoms. Dauguma modulyje naudojamų įrankių – itin paprastai suprantami ir pritaikomi.
Įrankiai: įvairūs internete prieinami įrankiai.
9-10 klasės (nuo 2025 m. rugsėjo): Python II
Tai antrasis tekstinio programavimo modulis Python kalba. Jame gilinamos pakartojimų, sąlygų, kintamųjų sąvokos. Kuriami projektai naudojant Processing kalbą, skirtą vizualiam dizainui, animacijoms, skaitmeniniam menui kurti.
Įrankiai: Trinket, Processing.
9-10 klasės (nuo 2025 m. rugsėjo): Python III
Tai trečiasis tekstinio programavimo modulis Python kalba. Jame mokiniai mokosi dirbti su statiniais ir dinaminiais duomenimis, naudoja sudėtingesnius duomenų tipus, susipažįsta su duomenų rikiavimo ir paieškos algoritmais, parametrų, inžinerinio projektavimo ciklo ir kitomis sąvokomis. Visa tai mokosi kuriant praktinius, realiame gyvenime pritaikomus projektus.
Įrankiai: Google Colab.
9-10 klasės (nuo 2025 m. rugsėjo): Tinklalapių kūrimas
Šio modulio metu mokiniai kuria pirmuosius tinklalapius. Susipažįsta su hiperteksto, tinklalapio, svetainės ir kitomis sąvokomis. Susipažįsta ne tik su tinklalapių kūrimo teorija, bet ir kuria projektus — mokosi formatuoti skirtingą turinį, įterpti objektus, kurti tinklalapių stilių, pridėti interaktyvius elementus ir pan.
Įrankiai: Codepen, nocode tinklalapių tvarkyklės.
9-10 klasės (nuo 2025 m. rugsėjo): Dizainas ir leidyba
Šio modulio metu mokiniai susipažįsta su kompiuterinės leidybos ir kompiuterinės grafikos sąvokomis. Kurdami projektus mokosi naudoti skirtingus spalvų modelius, derinti spalvas, objektus tekste. Kuria leidinio maketus ir ruošia juos publikavimui. Daug dėmesio skiria darbo išbaigtumui ir apipavidalinimui.
Įrankiai: Canva
9-10 klasės (nuo 2025 m. rugsėjo): Kibernetinis saugumas II
Šiame modulyje toliau gilinsite susipažinimą su kriptografijos, simetrinio ir asimetrinio šifravimo, duomenų apsaugos temomis. Susipažinsite ne tik su temų teorija, bet ir praktiniais pavyzdžiais, kursite sudėtingesnius projektus, naudojant Python programavimo kalbą ir kitus interneto įrankius.
Įrankiai: įvairūs internete prieinami įrankiai, Google Colab, Machine Learning for Kids.
9-10 klasės (nuo 2025 m. rugsėjo): Skaitmeninis raštingumas II
Modulyje mokomasi virtualiai bendrauti ir bendradarbiauti. Mokiniai skatinami bendrauti etiškai bei saugiai. Taip pat tiriama, kaip duomenys yra pateikiami kompiuteryje, sprendžiami šifravimo uždaviniai.
Įrankiai: įvairūs internete prieinami įrankiai, Google Chrome, Google Drive, Microsoft Excel ar Google Sheets.
9-10 klasės (nuo 2025 m. rugsėjo): Ypatingos pamokos
Šiame modulyje rasite lengvai klasėje pritaikomas pamokas, skirtas šventėms: Kalėdoms, Velykoms, valstybinėms šventėms ir kitoms progoms. Dauguma modulyje naudojamų įrankių – itin paprastai suprantami ir pritaikomi.
Įrankiai: įvairūs internete prieinami įrankiai.
9-10 klasės (nuo 2025 m. rugsėjo): Experience AI (Pažink DI klasėje)
Šiame modulyje mokiniai neria į dirbtinio intelekto subtilybes ir nagrinėja tokias temas kaip dirbtinis intelektas ir mašininis mokymasis, duomenys ir duomenų šališkumas, sprendimų medžiai, su dirbtiniu intelektu susijusios profesijos ir karjeros galimybės ir pan. Susipažįsta ne tik su skirtingų temų teorija, bet ir praktiniais pavyzdžiais, kuria projektus. Sukurta „Google Deepmind“ ir „Raspberry Pi Foundation“
Projektiniai moduliai (1-4 ir 5-6 klasės): Saugumas internete I
Šiame modulyje praktiškai ir kūrybiškai nagrinėjama internetinio saugumo tema – susipažįstama su teorija ir atliekamos praktinės užduotys. Mokiniai mokosi atsakingai, saugiai ir etiškai veikti bendrauti ir bendradarbiauti skaitmeninėje erdvėje. Sukurta kartu su „Google.org”
Projektiniai moduliai (7-8 ir 9-10 klasės): Saugumas internete II (ruduo)
Šiame modulyje toliau praktiškai ir kūrybiškai nagrinėjama internetinio saugumo tema. Mokiniai susipažįsta ir atlieka praktines užduotis tokiomis temomis kaip savo įvaizdžio supratimas ir kūrimas internete, dezinformacija, algoritmai ir dirbtinis intelektas, bendravimas ir bendradarbiavimas skaitmeninėje erdvėje. Sukurta kartu su „Google.org”