Darbų galerija
Kūrybiškas informatikos taikymas geriausiai atsispindi moksleivių kūryboje. Kviečiame pažvelgti į vaikų darbus, sukurtus pasitelkiant skirtingus programos įrankius.
Moksleivių kūrybai su informatikos įrankiais nėra ribų – nuo vienaragių, generuojančių saugų slaptažodį jūsų internetinėms paskyroms ar animuotų skaičių pokalbių iki dirbtinio intelekto pagalba sukurtų vaizdų.
Animacijų kūrimas ir pilietiškumo ugdymas | Vėlinių ugnelė
Scratch programa sukurta ugnelė, skirta Visų šventųjų dienai paminėti, Varėnos Ryto progimazija
Animacijų kūrimas ir gamtos mokslai | Varlės vystymosi procesas
Scratch programos pagalba ketvirtokų sukurtas varlės vystymosi ciklas, Vilniaus „Spindulio“ progimnazija
3D modeliavimas | Raktų pakabukai
Tinkercad modeliuoti ir 3D spausdintuvu sukurti raktų pakabukai, Elektrėnų sav. Kietaviškių progimnazija
Informatika ir Ypatingos pamokos | Kalėdinių atvirukų kūrimas
Animuoti Kalėdiniai atvirukai, sukurti su Scratch programa, Šiaulių r. Ginkūnų Sofijos ir Vladimiro Zubovų mokykla
Dirbtinis intelektas ir dailė | Fantastiniai gyvūnai
Dirbtinio intelekto pagalba sukurti gyvūnų atvaizdai, Kudirkos Naumiesčio Vinco Kudirkos gimnazija
Animacijų kūrimas ir gamtos mokslai | Auginu pupą ir pupelę
Pupos gyvenimo ciklas sukurtas su Scratch programa, Šiaulių r. Ginkūnų Sofijos ir Vladimiro Zubovų mokykla